26 godina kasnije, Twin Peaks generacija je rasuta po globusu. Od Kanzas Sitija do Melburna. Sećamo se kako smo bežali od lika koji je znao da je Lilend ubica, pamtimo zastavu u Bariju, koju su pravili likovi iz Kluba studenata tehnike i na kojoj je pisalo FIRE WALK WITH ME. Još uvek nas prolaze žmarci slušajući Badalamentijevu Hook Rug Dance i Louise Dombrowski, kojoj ne vidimo lice, ali čije zanošenje kukovima, nikako ne bledi. Vrtimo film unazad i kada bi videli devojku čijom estetskom ponudom nismo bili zadovoljni, govorili bi: „Pa negde je između Odri i Done“ (Odron). Urezana nam je opaska Dejla Kupera, kada je pri prvom susretu sa Džozi uzdahnuvši pitao „Who’s the babe?“. Snimali smo sve episode na VHS-u. Kupovali u Trstu, devojkama ploče sa muzikom iz serije. Uživali u genijalnosti Dejvida Linča, u koju smo se uverili mnogo pre toga i koja nije izbledela ni godinama posle toga.
Štagod da nam pruži novim epizodama, potpuno je nevažno. Twin Peaks nije serija, ona je himna jedne generacije, koja je htela da živi, baš kao što je htela da živi i Lora Palmer. U pravo vreme na pogrešnom mestu.